KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

5 Aralık 2011 Pazartesi

Facebook Smzleri 2012

Face Book Sözleri 2012 Yeni Face book Sözleri 2012  Facebook Yazıları 2012 Facebook Nickleri,Facebook Sözleri 
hayata bak bee 50 krs verip su aliyosun 75krs verip işiyosun)




"Haykıracaksın ama isyan etmeyeceksin Ağlayacaksın ama belli etmeyeceksin Onsuz kalacaksın belki; ama asla vazgeçmeyeceksin"



Beni 7 aylıkken kilisenin önüne bırakmışlar Sürüne sürüne caminin önüne gitmişim İşte iman gücü bu İnanç bu =))



Şeytana uymuyorum ama düşünce tarzı hoşuma gidiyor



Seveceksen eğer, onu herşeyinle sevme Çünkü bittiğinde;" Onu unutamamana değil, unutamayacak kadar çok sevdiğine yanarsın"



NE SESİ BE ! Saatlerce susmanı özlüyorum bazen



Hayattaki en güzel şeyin 'çocuk olmak' olduğunu bile bile; neden sorarlar ki "Büyüyünce ne olacaksın" diye ?



Anne! ''Aşk''tan sonrada hayat varmı, yoksa sadece öyle sevip yok mu oluyoruz ?



Bizimkisi bir şk hik yesi değildi Aşk'tı bizimkisi, gerisi hik yeydi



Yalnızların en büyük sorunu: tek başına özgürlük ne işe yarayacak ?



Özür dilerim,sanırım gözlerindeki cenneti hak edecek kadar masum değildim



'Seni Seviyorum' derken en güzel 'Fabl' örneğiydin



Birde gelmiş utanmadan arkadaş kalalım diyor ! Ne'densiz birisin SEN SEVGİLİ



Keşke uğruna yalnızlığımızı terkettiğimiz her sevgili , bize onun kadar sadık olsa



Sen gittiysen eğer , kim bu bendeki ?



İçimin titreyişi soğuktan değil,yokluğundan



Ne garip değil mi? Gideceksin Ben adını değiştireceğim, başkası soyadını



Zaman unutturmaz , sadece uyuşturur



Seveceksen eğer, onu herşeyinle sevme Çünkü bittiğinde;" Onu unutamamana değil, unutamayacak kadar çok sevdiğine yanarsın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder