KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

9 Aralık 2011 Cuma

Duygusal Sözler 2012

2012 En Güzel Aşk Sözleri Sevgi Mesajları


En Güzel Aşk Sözleri 2012

2012 Duygusal Aşk Ve Sevgi Sözleri

2012 En Güzel Aşk Sözleri





Eğer Hayattan Bıkıp Ölüme Doğru Sessizce Yürümek İstersen Yanıma Gelki Sana Sensizliğin Ölüm Olduğunu Göstereyim



Belimi Büküyor Böyle Ayrılık Verdiğin Acılar Hasret Tanıdık Görmedimki Birgün Senden Yakınlık Dönmesende Geri Farketmez Artık



Tutulmuşum Bir Esmerin Yakıcı Gözlerine Neden Sonra Anladım Bütün Hep Hayalmiş Taş Bastırdım Göğsüme Sevgili Yerine



Bir Çocuk Gülüşünde ,Rüzgarın En Çapkın Öpüşünde Yağmurun Her Saçına Düşüsünde Beni Hatırla



Başkalarına Oldugundan Fazla değer Verme Ya Onu Kaybedersin Ya Kendini Mahvedersin



Bir insan sevdigini: Önce allahtan, Sonra kendisinden, Sonra annesinden, ve enson babasindan istemelidir



Sen rüyalarimin kizi Saçlarimi islatan yaz yagmuru, rüzgarin alip ***ürdügü dönüssüz kuru yaprak gibisin Hayatta bir çok ask yasarsin Fakat bir aski hiç unutmazsin Yillar geçse tekrar beni sevse dedigin bir ask ISTE O SENSIN



Bu kaçinci yalnizlik Bu kaçinci haykiris Yinemi ayrilik var Özlemekmis kaderim Içimde çaresizlik, gözümde ÇIGTANESI, yatagimda sensizlik, elimde resmin kaldi Rüzgarin çigliklari ortak oldu sesime Ne gelen var ne giden Üsüyorum soguk gecem



Bir çiçegin açmak için sebebler buldugu gibi yasamaya dair sebebler bulmak için yasiyorum bir gün gelir yasamak için bir sebeb bulamazsam ölmek için mutlaka bir sebebim vardir



Beni unutsun demissin ama söylermisin sen HATIRLANMAYA DEGERMISIN!!!



hayat gördügün gibi güzel olsaydi dünyada dert denen birsey olmazdi sevenler sevilip mutlu olsaydi meyhaneler böyle dolu olmazdi



Birbiri ardina geliyosa mutsuzluklar, keskin bir biçak gibi saplaniyorsa acilar ve köse baslarini tutmussa umutsuzluklar AYRILIK GÜZELDIRen kalabalik yerde büyüyorsa kimsesizligin, binlerce kahkahaya karisiyorsa göz yaslarin, son çiviyi çakiyorsan yorgun ve bitkin sabrina dilinin ucundaysa en çilgin küfürler iste o zaman YALNIZLIK GÜZELDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder