KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

11 Aralık 2011 Pazar

Damar Sözler 2012

Bir Insanın Yaşayıp Yaşamadığını Anlamak Istersen, Nabzına Değil Onuruna Bak, Duruyorsa Yaşıyordur…






- Hayat Nasıl Gidiyor… Diye Soranlara Seni Gösteriyorum Arkandan. İşte Diyorum…. İşte Böyle Gidiyor…!





Cok genis bi oda istemiyorum Allah’m sadece O’da olsun yeter.





- Midem Bulanıyor Bozuk Süt İçmiş Gibi; Ama Birşey İçmedim. Sütü Bozuk İnsanlar Bulandırıyor Midemi..!!!





! Dışardan nasıl göründüğümün bir önemi yok ! İçeriden görebilenler yetiyor bana.. Beni dışardan yargılayanlara sözüm yok zaten





Ben ne zaman ağlasam sen sürekli gözümden düşüyorsun, Sahi, utanmıyor musun ?

isyankar sözler





Altında Son Model Bir Bencillikle Uzaklaşıyorsun Benden… Bu Kadar Hızlı Gitme Sevgili, “Yalnızlık” İlerde Çevirme Yapıyor…





Bir dizinin başlangıcında ki o açıklama kadardık işte “Kişiler ve olaylar tamamen hayal ürünüdür..





Asla “işte buldum” diye aklınızdan geçirmeyin. Ömür boyu arayacaksınız ve asla bulamayacaksınız.





Bugun de içimdeki sızıyı yokladın , eksik olma sevgilim.





Hayat, her gidenin ardından koşmaya değmez bilmelisin.Sen gelecek olanları bekle, gidecek varsa bırak gitsin.





Hayatımdan gitmeyi tercih edenLer için, dönü$ seferLeri sonsuza dek iptaL ediLmi$tir.. !!





Kaçkez öğüt verdim kendime “Layık olana yan!” Sonra tekrar sana kül oldum!





Geri gelmemelisin! Ya olduğun yerde kalmalısın ya da gittiğin yerde… Sen bu hayatta gördüğüm en hoş’ÇAKAL’sın, neticede…





En kalabalık caddelerde gezerken anladım yalnız olduğumu ; onlar el eleydi benimse ellerim ceplerimde…

Saatler ‘herşey için çok geçi’ gösteriyor şimdi.






- Kmseye zorLa sevdiremezSin..Sevmiyorsa ve qörmüyorsa İçindeki Ateşi ~ Tek şey söyleyebiLirsin..”Sen biLirsin”





- Herkes sevdiğinin peşinde boşuna koşmak yerine, kendisini sevene evet dese; bitecek bu film .





- Kimseden Sevap Beklemiyorum,Günaha Sokmasınlar Yeter..





- Eşim, benzerim yok benim. Eşim sen ol, benzerimi birlikte yaparız..





- Ağzından bal damlayan arının bile, Kıçında iğne var – Ne güveni?





- Hiç dokunmadığın birine aşık olabiliyorsan, işte sen aşkı hakediyorsun.





- Kalp ruha der ki: Ben severim, aşık olurum; ama acısını nedense hep sen çekersin. Ruh da cevap verir: “Sen yeterki sev.





- Her şey yolunda gitmiyor, ne yaparsan yap olmuyor yinede! En zoru da; bunlara rağmen gülümsemek zorunda kalmak işte..





- Bir kαlp vαr tαm iki pαrçα yαrısı pαrçα pαrçα, yαrısı nerde sormα kimbilir hαngi koldα..!





- KαLbini Söksєn nє fαydα Sєn O`nα öLüяsün
O` bαşkαsınα






- Evet, sen beni çok güzel unuturdun! Peki sen hiç sırtındαn bu kαdαr güzel vurulmuş muydun?





- Her yαptığını Affettiğim için mi Sєn Bu Kαdαr Nαnkör oLdun , Her Seferinde Döndüğüm için mi ben Şerefsiz oLdum ?





- Pişman değilim ! Sadece dön bak arkana; ne için, nelerden vazgeçtin ? Neler dururken, sen neyi seçtin !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder