KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

1 Aralık 2011 Perşembe

Ayrılık Sözleri 2012

2012 Ayrılık Nickleri - Ayrılık İle İlgili Nickler - Ayrılık Sözleri 2012




esKiLeri siLdim aMa kaLem kırmızı oLunca iZi kaLıor



kaNky aLeM qÖth oLmuShoRtaLıqh biR süRü koLpayLa doLmushseNi sefioRm sösLeri heR PiCHNin asıNa saKız oLmushh



Resmindeki gösleri oyup başucuma koydum bakıp bakıp tükürdüm sana seni unuttum!!!



keNdiNi kraL beNi ise bi hiÇ saNarsıN aSLıNda haLiS harikaLar diyarıNdasıN



olum abartı senin neyine,beynin sahip senin abartı genine beni çöpe atmaq senin ne haddine sen zaten çöptesin bari beni çekme!



ayrılık nickleri



Kalamazsın Bu Hayatta BakireEn azından Hayat Koyar 1 Kere



LafLa deiL 17 yıLdır icraaTLa yaşıyoruZ



eLbet Sana Görede Bir Tarifem VarDır Rahat oL!



Belki Aradığın Ben değilimdirBenziyorum Ama Hiç Değilimdir!



İnsanların istediği gibi biri ol(a)mam,BENİM gibi birini istemelerini sağlarım!



Ben senin lafınla şekil alamam



Hayatıma Giren Herkese Yaşanmış herşeye teşekkürler



sN inSansan,O inSansa bNde sanSam nLur Ki!



Ya geLdiğiN Gißi oLYa Da geLdiğiN gißi KayßoL!!!



hayaTTa herşeyden wazgeçtiimbunaa snde dahiLssinnnn!!!



Silgi kullanıLmadan yapıLan ReSim Sanatına:Hayat DiyOruz!



ayrılık nickleri



ßaq ßüyüdüm Hiç Hesapta Yokkenßüyümek Canımı YaktıGüzeL Sanarken !



Yalann Ssölemee baNa yalaNımm oLursnnoyuN oyNamaa baNaa oyuNcaıımm oLursnn



BiZz Nnee deliKkanlılar GörDüKkqüll Güll ölDüKk



ßnn Hep meşquLüm NedensedoLuyum heR Nedenseßnn ßnii ßende KaybettimNoLuR ßuLan ßi habeR veRse



YanLışa Gerek Yhok ! Zaten Bende aF Yhok ! KeyFin BiLir OğLuM Bize Tav oLan Çhok



bir ke$qeye daha yer y0q kaLbimde!



büyüdüm artık qitme zmanı hoşçakaL masaLLar diyarı



diKi$ yerLeri atmı$ ßir hayaTın Tam orTasıNda , narKoza MUHTAÇ ßir kaLp iLe ßıraktıqın o yerLerdeyim



<<< !ResmeTTiğin muTLuLuk en az DiğerLeri KaDar SaHTeydiMeLek maskesi Takmı$ $eyTan öncekiLer gibi --------Dİ ! >>>



ßundan ßöle senin gibiLere karNım TøK ! Hayat senin Rømeø ama aRtık Juliet Yøk!!!



hEM qidenedir bu şEhiR hem qeLecek oLana oda biRaz oyaLanıp qideR nasıLsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder