KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

25 Temmuz 2010 Pazar

AnlamlıMsn Nickleri

Sizlerin yollamış olduğu anlamlımsn nickleri:

ünlem koyup uyaranlardan deilim nokta koyup bitirenlerdenim... (aymel)

' Kahpeliğin son moda olduğunu bilirdim de senin modayı yakından takip etiğini bilmezdim . . . ' [EGZO]

ßen §eni dünler için sevmedim çünkü dünler bitti ben seni bugünler için sevmedim bugünler de bitecek ben seni yarınlar için sevdim çünkü yaınlar asla bitmeyecek (ülfet)

Gizemli Bir Dokunuştur Sewgi Kimi Zaman Canını Yakar , Kimi Zaman İçini İsitir , Ama Ne Olursa Olsun Wazgeçilmezdir Tıpkı Senin Gibi !!

kalana rol gidene yol veririmm

ÖYLE Bİ YERE GİDELİM Kİ AYRILIK BULMASIN BİZİ;);) (deniz)

bir zamanlar meydan okumak isterdim.. Kaç meydanını okudum da bu hayatın. Yalnızca iki harfini öğrendim: A h!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder