KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

25 Temmuz 2010 Pazar

Havalı Nickler

Havayı Bana Değil Etrafındakilere yap Çırak..


Benim kadar havalı Olan insan Ancak Benim Kapasiteme ulaşmış insandır.


Gerçek Sevdayı Gökyüzüne Çıkardım yalanları yer Yüzünde Bıraktım...


Havaya Göre Değil Kalitene Göre Sınıflandırıyoruz Sizleri Aslanım.


Gözlerine Aşık Olsaydin, Kalbini Kalbime Yazmazdım ben Seni gerçekten! Seni Sözlerle Sevmek lazımmış Bunu Anladım.

Aman ALLAHIM çok Hızlı Seviyorum Çokda Hızlı tekme Atıyorum Sevgilere, Çok Zengin kalbim, Durmuyorki yerinde :)


Sana ucuz Sevdaların yalan geleceğini Armağan Ediyorum Yolun Açık Olsun Sanal Sevda..


okadar uzaksınki Bana Elimden gelse yok edicem Adım Geçmesin hayatında.!


Havalıyız yalanımız Yok, içeriz Derdimiz Çok, Severim hatamız yok, Biz Alemciyiz gecelerimiz Çok..


Seni ben Geleceğimde Bir ekmek Alıp beslemek için Sevdim! Ama Sen geleceğinde yatkar katlar istedin, benden hayır gelmez Sana Git At Kendini yalan Sevdalara!!!


Çok Havalı Olsanda Gülüm Havan Birgün Sönücek hayatındaki yalan Sevgiler gibi Balon Misali..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder