KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

25 Temmuz 2010 Pazar

Karizma Msn Nickleri

Ağır geliyorsa sevmelerim, ceketimi alıp gitmesini de bilirim!

İstenmediğim yerde durmam! İmzamı atar öyle giderim...

Adımın üzerini karalayanlar, ismimi duyunca korkanlardan olmalılar...

BİZ GULEREK KAZANDIKLARIMIZI AGLAYARAK KAYBETTIK...!(DELİ REİS..!)

Sevdiğinin adını duvara yazanlardan değil, kalbine kazıyanlardanız!

Siz giderken gelenlerdenim...

Gözlerin gelir aklıma ve sözlerin ; izleri derin..Ve ben seni hayatımın bir musalla taşının en yakın yerinde sevdim.. (Z.eynep)
ßen güçSüzüm düşeRim ağLarım caNım acır, yaraLarım ve kusurLarım var : SıRf bu yüzDen iNsanım !!

ben senin gözlerine bakmaya KIYAMAZKEN senin baktıgın gözler aglatılmaya mahkumdu BENSİZ (kalpsiz)

Kaç öLüm vaRsa göze aLdım hayaTımı çöPe aTtım Tüm RüyaLaR KaBus Yine KoRkuyoruMmM..!

seni adam sandım deger verdim ama sen bu degere az geldin ben ne sen gibiyim nede adam bildiğin ADAMLARDANIM (kalpsiz)

Yeter ki sen sev! Yeter ki inan bana!

SERSERİLİK DEDİGİN KOLA JILET ATMAK DEGİL SEVDINI ADAM GIBI SEVMEKTIR (SERSERİ B.)

Aşkın mahpushane içinde ben mahkum.. Saçların parmaklık, gözlerin gardiyan..
...q!d£n q!d3n qİtMi$tiR qİdeN q!tt!qİ qüN b!tMişTiR q!d3nİ b£n deq!L qİdeN b£nİ KAYBETMİŞTİR!!!(MyNaq)

aptalca sözlerini daha ne kadar dinlicem demek dalga geçtin ay gülmekten ölücem ben seni hiç sevmedim peki beyfendi buna ne dicen

biz sevdiğimizin gözlerine bakmaya kıyamzken millet öpüşmeyi aşk sanar olmuş ......huzur benden özür dilemeli gelmediği her gün için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder