KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

17 Ekim 2011 Pazartesi

Süper Nickler 2012

 Süper Sözler 2012 Süper Nickler 2012 Süper Yazılar 2012

HiSseT bEni tEnİndE ,. dAyaN YüREqİm SeNsİzLiqe . , HaYkIrIrIm saNa aSqInA kAna kAnA . , iSyAnIM SaNa Ve YaLnızLIqAa..




Sende Siyaha İhanet Et Gülüm ßende Matem KaLıCak .



Oy tombUlUm tOmBuLuM YoLdAn GeLdiM yOrGuNuM...



dünyayı yanağından öpecem..Hepimiz tek kanatlı melekleriz. Ancak birbirimize sarılırsak uçabiliriz



Mutluyken Herkes iyi Olur Adam Kavgadayken belli olur .



Ben UmuTLaRıMı Boş KoVanLaRa doLduRdum...AcemidiR aLdığım NişaNLaR,Ben heR aŞKta KenDimi vuRuRum1..



Geçmişini ''Inkâr'' & ''Ihmâl'' Edenlerin Geleceği ''Inşâ'' Etmesi Mümkün Olabilir mi ¿



Bir ki$inin ölümü trajedi, bir milyon ki$inin ölümü ise istatistiktir.



Bir $iseden dókúLen SARAP ' in degiL, Bir tek kagitLa SariLan ESRAR ' in degiL, SødayLa patLayan HAP ' in degiL, Biz DELIKANLI adamin MUPTELA ' Siyiz



Kimsé sormadan kayboLsam göLgémdé hérşéyi unutsam dönérmiyimMm geriye ?





VakitLér iLérLiy0r.."saatLér térLiy0r"..sniN Şu témßéL yüréin daHa néi béKLiyoR??



Sévémédim hiç né yapayım kaLbim



.<< . Belki Kurduğumuz HayaLLer Biter Diye DüşLerde Bir Sen Biriktirdim Yüreğime . ! . >>



Ne kadar uzağa gitsem yine karşımda sen !

biLmiyorum düşLerindemiyim eskisi gibi..

kuru kupkuru bir rüyaydı benimkisi..

IsLandık ve bitti .. 
βiLorum βήi sєviOsή βiLorm βήa †apıOsn şήu βiL βή sєήdή ήfrє† єdiOrm.






frLafma qıSm fırLadıım aή hızLaήıRm ήє O güsLm βi †rafıήamı βa††ım ?





βıRak hay† yaLήLarLa doLudr ,koimDє g†ήє sus†urL.





frK є†ms βu kaLp sήda giDr,ama sή iLk öήCє sєvmyi öRή.





βu sözLrm grçK†ir acıDr,gєrçєiM çOk caή yaKrm.





βıRak haya†ı akıŞıήa,βaK yoluήa †aK yaήıήa yaKışaήı koLuήa.





qaLβim kü† kü† a†ıO,βήa βa†aή Sήi çOkmu hopLa†ıO









bei kaLßibDe aRa









khm isDerqi öLmei beimLe öLmee vaRmısN









ShN BU SnoRyhaDa ouunChaq bebeqsHn beim iÇhn. .









Senshz qeCn qaRa qeCeLeRn aCsıNı iÇime hpseDrm. . !!1 DiLék Tut 1 $iir Yaz ßana. Hayatımı Yaz. Yaz Ki 1 Oyun ßozan OLmadığımı Oyunun ßozuk OLduğu Anla$ıLSIN





söz ağızdan çıktı ßir kéré.

$éytan da séndén yana méLék dé.





géL dérsém géL git dérsém gitmé





yüréğin yoksa éğér rahat oL,

o zaman izim ßédénindé . ßéni unutmana yétécék





sévmék ßirçok $éyi gözé aLmaktır.





sénsizLiğin até$indéyim yaLnızLığım ßuz tuttu





ßana 1 qéL désén o yoLLarı hic qéçiLmémi$ sayardım

Msn nickleri , güzel msn nickleri , süper msn nickleri

ßén güLLérimi SoLdurdum Sén Papatyana İyi ßak..!





Hic1$éy SöyLémé Hic1$éy Yapma. Nédén Mi? Cünkü ßén ÖyLé Yapıyorum..!





DétayLar Aynadır SénLé ßénim Aramızdaki Farkı Yansıtır , Çünkü ßénim qißi KraLLar iz ßıraKır Sénin qißi SoytarıLarda Kıskanır..!!





O yüzdén a$kım sén $imdi ßénim yaptıqım qißi sadécé git..

Ték yapaßiLdiqin qüzéL $éy qitmék çünkü...

Vé siL ßéni!..





Hani hérkés dér ya iLérdé ßunLarı hatırLayıp güLécéksin,, diyé ßir ték ßu doğruymu$.. $imdi sana güLüp géçiyorum.!! " MutLuyum " ordan anLadım.!!!







Toz Pémßé hayaLLérin karanLık göLgésiyim...!





Sonunu gétirémédiğim HikayéLérim Var ßénim. 1 2 3 Tıp... Daha Kac Hakkım KaLdıKi Ya$amaya..?





ßir iskamßiL faLında çıkmı$tık ßirßirimizé

O güzéL kupa kızıydı sinék vaLésiydim ßénsé...





MaLLardan uzak. HayvansaL vé saLaksaL ki$iLikLérdén uzak. qérçék insanLarLa Yéni ßir hayat*.





ßén séni ßöyLé tanımadım.koLpaLa$ma kéndin oL ßiraz oğLum





NasiL oLsa gidécéksin Hakkim yok durdurmaya AMA KéNDINI ßIRAK ßéNDé..





éLimdé kaLan son cümLéLérimdi sana vérdikLérim...





Son KéLimém OLsun Aydınlık, Son NéFésimdé Karanlık.. Sor kéndiné: 'Hani nérdé DéLİKANLILIK?'... Yaptığın apaçık yaLakaLıkk...!!!]

Msn nickleri , güzel msn nickleri , süper msn nickleri

DérT oLmaz..çékip kapıyı çıkaßiLirsin..ßén ßöyLéyim.. qérçéktén sévmiyorsan ßıkaßiLirsin!!







çok üzgünüM iStémédén ßi ßakı$a aLdandım iNaN ßana pi$manLktan ßtn gécé ağLAdım ='(





İtLé köpékLé uğra$acak waktim oLsaydı,vétérinér oLup séni tédavi édérdm.





Vaktini ÇaLacağım ßéLki Ama Hadi ßana Até$é VériLmi$ 1 CümLé Sonu ßuL..!





ßir çiçéğé güLméni ßir güLé ßénzéméni o kadar çok istédim ki

Ama sén güLün dikéniné ßiLé ßénzéyémédin, otun tékisin sén!





Sén hém ßi hastaLık hém ßi sağLık qißisin kaLßimdéé (:





né néfés..né néfrét..artık ßi anLamın kaLmadı $u küçücük kaLßimdé...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder