KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

13 Ekim 2011 Perşembe

Kapak Sözler 2012

Bir erkek kadının gözlerine baktığında, başka bir kadın görüyorsa, kadın bunu anlar.










Sén eLLerin oL Sewdiqim

bén eLLerin oLmadan da yaşarım ! )







Uzay mekiğinin uzaya fırlatılma süreci

bir kadının hazırlanıp evden çıkma



süreci yanında önemsiz kalır. . .







Kader sana hayat diye ekşi bir limon uzattıysa

sen üstüne tekila ve tuz iste...





SorarLarSa beni Sana ?

-SeviLmeden Seviyordu de.. :]







'Hiçbir gerçek

onu görmemeye çalışmaktan

daha acı verici değildir.'





Aslında son kullanma tarihi

geçmiş bir üründü Aşk;

mideyi değil KaLbi buLandıran..!







tam unuttum derken qeri qeLdi...

tam bağLandım derken qeri qitti...





Aslında zor olduğu için cesaret edemediğimiz şeyler

biz cesaret edemediğimiz için zordur.





Yaşamak; ümitli bir iştir sevgilim..

Yaşamak; seni sevmek gibi ciddî bir iştir.





Seni sevdiğim kadar yaşasaydım

ölümsüz olurdum....

"Sen hala sonsuzluğun yüzünde bir damla gözyaşısın..."







Ölüm Hayatta Büyük Kayıp Değildir...

Asıl Büyük Kayıp Yaşarken İçimizde Ölenlerdir



Çok fotojenik bir acı çekiyorum gülümse.





-Beklemekte olduğun şey ancak onu beklediğini unuttuğunda gerçekleşir;bu hayatın "sen bakarken soyunamıyorum"deme şeklidir...





- Bazı insanlar aşkları körkütük yaşar. sen 'kör' o 'kütük'



- Bir şansımız daha olsa başa dönebilir miyiz ?

- Kendime dokunuyormusum gibi geliyor bana yakın oldugun tum saatleri biliyorum. Yüreğim yüreğinin hemen yanında atıyor.



- Boğazıma takıldı sevdan; 3 kere sırtıma vur helal de; alışık değilim harama ondan olacak heralde.





Gidiyo musun ? Dursanaa ! By By demeyi unuttumda ; D







Lafa GeLince Fenaa Esersiniz İcraata GeLince P a m u k Ş e k e r s i n i z ; D







Kardeş dedikLerim eLaLemin eLinde ' çar çur ' oLmuş ! ..







Sana Gerizekalı Derdim Ama `Geri `oLan Bir ` Zekan ` Bile Yookk .! ; D







- GüLüşüm Kadar Gerçekmisin ? *







Adını SöyLüyorum # Z a v a l l ı s ı n ; D







Kalp imanının kaçıncı şartı ayırdı bizi.

Ben 5 vakit "sen" kılarken sen bu aşk'a abdestsiz mi başladın sevgili ?







Seni bana hatırlatan ş.arkıları remix yapıp kopmasınıda bilirim ~ ; D '







Kafam KaLbim ' K a r m a k a r ı ş ı k ' ..







# Aynı Masala Yazamamışlar Adımızı !







Biz mutluyuz * K a r d e s l e r i m i z l e * kasan olmasın kıskanan varsa avcunu yalasın !' ; D







Hapşırdığımda "çok yaşaiyi yaşa" yerine "BnimLe yaşa" deseydi kşke. .

Ben de "sen de gör" dğiL de "emrin oLur" deseydim sessizce *~







*Sessizliğe borcum var birkaç kelime ~







~ AnLamı yok düşLérin peşindén koşup düşüşLérn ` -







* Isıt artık donan şu yüreğimi ! ~







Kafanıza kuş sıçmış onuda beyin zannediyosunuz.





yaşadıklarımı incir çekirdeğine doldurup çitliyorum

tamam sizi bağışlıyorum kendimi affetmiyorum..





Yalnızlığımda çoğalıp

Kalabalıkta eksiliyorum..

Ve öylesine kalabalık ki yalnızlığım;

Ne yana dönsem sana çarpıyorum.





Ben

Küçük bir Periyim

Sevgine Aşık...

Bir sözünle Dünyaları Feth eden...

Bir sözünle sahip olduğu Herşeyi yitiren ..



*



Anne Sevgisi Gibi KARŞILIKSIZ Seviyoruz Seni !! FENERBAHÇE'mm!

*



Tüm RenkLer Siyah'ta GizLenir.

Siyah'ta BeLirir Pembe YaLanLar.



*



`Asıgım Sana Sevgili . . ~

Gözbebeklerinde Kendimi Gördügümden Beri.



*



S i z s i z o l u n b e n ö t e k i. .



*



B i r t a n e s u s s a n ı z a !



*



Gönlüm uçmak dilerken semavi ülkelere;

Ayağım takılıyor yerdeki gölgelere...



*



Öyle zengin bir sofradır ki yaşam

Acılardan sonra tatlıları beklemelidir insan..!



*



Ne bedava aşklar var gazoz kapaklarına düşecek.

Ne yüce sevgiler var dağlar delecek...



*



Eğer Kış :" Bahar yüreğimde" deseydi..

Ona Kim inanırdı?



*



En yüksekLerde uçurabiLeceğimiz

uçurtmaLar hayallerimizdir..



*



kilitle kapılarını i/çinde kalayım..



*



Ve sırt çantasını her daim hazır tutmalı insan...

Yollarla barışmalı...

Yalnızlığa alışmalı...



*



oysa yoruldum körebe oynamaktan

nereye saklansam avucundayım ...



*



"Sana büyük acılar vereceğim çünkü senin büyük sevinçler yaşamanı istiyorum."



*



Yarım günlük mezarlık gezintimden çıkardığım sonuç:

Ayakta yolcu kabul etmiyorlar illa yatmanız gerekiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder