KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

11 Mart 2010 Perşembe

Acayip Nickler

BU ALEMDE HERKESE İSYAN SANA AŞK VAR … !! S.S.M.

ölüm öncesi yorgunluk var gözlerimde....... gölgem bile boğmak için fırsat kolluyor
düşüмdє •$1isтαивuʟuи •$47döят •$1вiя •$47yαиı •$1sєиiиLє •$47кαpʟı

öLüм öиcєsi yorguиLuк vαr gözLєriмdє….göLgєм вiLє вoğмαк içiи fırsαт кoLLuyor

BeN HayaTTa eN çoK öLmeyi SevdiM: S.S.M.

bütün aynalar seni gösteriyor… ya da sensizlik gördüğüm..

вüтüи αyиαʟαя sєиi gösтєяiyoя…yα dα sєиsizʟiк göяdüğüм….

αииє вєи мαиyαк oʟduм.
Şehre lacivert gibi yapıştı yağmur!!

Dertlerimle başBaşayım.

KİM SEVDİ SENİ BNİM KDR istememem selamını artık yanlızım…

Pişmanım Herkezi İnsan Sanıpta Saçmaladım…

ACAYİP MSN NİCKLERİ

Ne İstediğimi ßulamadım Hala ßi Yanım Çek ßi Yanım Kal Der…

ßıktım Herşeyden SEnin Yüzünden Kahretsin....

4 duvar arası bana mesken.....

Yalnızım ßak Anladım Sevgiye Aç Sevgiye Muthaç.

SAna BENden bir söz kim sevdi seni bnm kdr...

Aşk mı dedin bna? SAÇMALADIN!.

Şimdi qit istemiyorum qelme Sakın.
Eger sen bana gozlerinle degilde kalbinle bakmis olsaydin seni ne kadar sevdigimi cok iyi anlardin.

(f)//*+*(*)_Gözler_Kalbin_Aynasidir_(*)//*+*(f) !!!! (f) Ben Senden Asla Vazgecmem (f)!!!! Sensiz_Ben_Nefes_Alamam (f)

Ben Seni Kalbimi Yazdim, Bu Kalp Durmadik Sürece O Yazi Silinmez.

Güzel nickler , msn nickleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder