KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

11 Mart 2010 Perşembe

Acayip Msn Nickleri

belki ölüm kanıtım olur sözlere…

*arkadaşlar aranızda ülker çikolatalı gofret sevmeyen var mı?

*kır kalbimi gönlün olsun.al herşeyimi gözün doysun.şimdi başka kollardayım..bu da sana KAPAK olsun..

*..kalbimi asıl acıtanın kendim olduğumu öğrendim.

Ruh ’um kârânLîk’Lârâ , ßêdênîm sana âît.

Bu aralar oT TakiLiYom istéyén.. Ézip GÉÇÉR istéyén SARIP iCéR!

ßiLiyorsun Seni ßeßekLer qißi Sevdim, Seni ÇiçekLer gibi Sevdim, Seni meLekLer gißi Sevdim! Çünkü Sen tapILacak erkekdin ßu Devirde! Oysa ßen Seni ßöyLe Sevdiğim için, Sana ßöyLe yandIğIm için , AsILacak biriydim ßu şehirde. .

WazGεÇŦįм GÖzℓεяįήDεή

Olume sozum yok sadece… Avuclarim kaniyor.

Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßen ßuLdum HaßeRiN oLsun.!!!

Bu αℓємdє нєrкєsє isуαи sαиα αşк vαr.

ACAYİP ŞEKİLLİ NİCKLER

sanki dağlar yıkıldı üstüme çöktü dünya o an ölmek istedim sevmiyorum dedin yaa sensizliğin korkusu içime doldu birden dağ gibi hayallerim devrildi yüreğimden.

-unut demek çok kolay gel de bana sor bir de sanki sevdan kanınla yazılmış yüreğimde

-düşündükçe seni çıldıracağım boşuna sevmişim değmezmiş sana

-sensiz ben nefes alamam buralarda hiç duramam tek başıma yalnız kalamam senin kokunu özlerim hep yolunu gözlerim götür beni gittiğin yere.

-ilk ve son aşkım sen olacaksın banane başkasından aman kalsın öyle tut ki ellerimi sımsıkı sarıl bana hiç kimse ayıramasın

-rüzgar aşkını kucağına alsa dağları tepeleri aşsa saçlarına ulaşsa..

Şekilli nickler, arapça msn nickleri , msn nickleri , şekilli msn nickleri
ღ♥ღ

׺°”˜`”°º×•°¤*♥•♥°( MåßeLïTå)°♥•♥*¤°•×º°”˜`”°º×

º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸(*)(*)(*)Valentino(*)(*)(*)°º¤ø, ¸¸,ø¤º°`°º¤ø

Şekilli nickler, arapça msn nickleri , msn nickleri , şekilli msn nickleri

εїз˚♣•.ღ·´¯`♥ღ◦-»đєυѕα ღஐღ яєвєℓ∂є«-◦ღ♥´¯`·ღ.•♣˚εїз

。o⊙o。مـنبع الأمـل。o⊙o。

♥♡♥لا طعم للحياة بدون أمل♥♡♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder