KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

3 Ağustos 2012 Cuma

Küfürlü Sözler 2013

Küfürlü Sözler 2013 Yeni Küfürlü Sözler Küfürlü Nickler 2013 Küfürlü Yazılar
 

Nefret edebilirdim. Mal gibi sevmeyi seçtim, ağzıma sıçtı. Haklı.
Birisini gördüm. "Allah'ıım sen neler yaratıyorsun". diyecektim ki; Dönüp tekrar bakayım dedim. Meğersem Aynaymış...
Ben üzülürsem annem üzülür. Annem üzülürse senin hayatını sikerim.
-Gitme.
+Gitmem lazım.
-Beni bırakma.. Sevince gidiyorsunuz. Hepiniz aynısınız.
+Facebook'da çok takılıyon yeter lan. Bakkala gidiyorum amk, dur bi.
Bir kıyak yapsana bana dünya;
Tam Sevgilisine Sarılırken Çıkarsana Karsıma Koyayım ikisininde Amına..

9 ay karnında taşıdığın ve bu yaşa kadar büyüttüğün için teşekkür ederim; Gerisini ben hallederim kayınvalideciğim




Adam: Neden gelmedin?
Kadın: Giden sendin. Nasıl gelebilirdim?
Adam: Sevseydin gelirdin. Kimin gittiği önemli değil.
Kadın: Sevseydin gitmezdin.
Adam: Sevseydin gitmeme izin vermezdin.
Kadın: Seni sevdiğim için gitmene izin verdim. Sen sevmediğin için kal demedim. Benimleyken mutsuzdun. Ben olmadan mutlu. Şimdi hangimiz suçlu?


İsyan yok rabbim'e vardır bildiği.
Giderken Arkandan bakmam

-Yani Yüzünden Görmediğim Hayrı

Götünde Aramam

Tek kişiyi sahiplenene ve tek kişiye ait olana adam diyoruz biz

Sonra olur olmadık yerde geliyor ya aklına .. Canın yanıyor işte.

Birbirimizin yokluğuna alışmak mı?
Oysa biz daha birbirimize doymamıştık kii.

Oysa herkes ister sevdiği insanın kollarında uyumayı.

Sevdiğin adama kalbini ver ,adamsa başka bir şey istemez zaten.

Ben söylediklerimden sorumluyum , anladıklarınızdan değil.

benim hayatım, benim seçimlerim, benim hatalarım, benım yalnızlığım...
yani özetle sizi ilgilendirmez.

Yalnızlık kaderim değil, Tercihimdir.
Fuzuli'ye sormuşlar : Sevmek mi daha güzeldir, sevilmek mi ? Sevmek demiş. .
Çünkü, sevildiğinden hiçbir zaman emin olamazsın !
'
Tek pişmanlığım ;
-Kelimelerimi bile haketmeyen insanlara , saatlerce cümleler kurmaktı ...

Sahipsiz bakışLarın benim olsun istedim ...

Denize bakmayı biLmeyenLer birgün mutLaka boguLur...

İşte bundandir gözlerinden kaçışLarım.

Aylarca tek hayalin olan adamın, hayalinde başka bir kadın olduğunu öğrenmektir,

Hayal kırıklığı..

Bazen birini , herkezden sakLamak istersin.

Kızların ilk aşkı babaları olurmuş.Kızımın ilk aşkı olur musun ?
0531 452 6512
0544 295 4084

- Ö Z L E Y E C E K S İ N !
Sevdiğim günaydın mesajlarımı , triplerimi , hayallerimizi , uyuya kalmalarımı , sesimi , yüzümü , kokumu , yaptığım saçmalıkları ,
O kadar çok özleyeceksin ki , her gece ağlayacaksın .
Göğüs kafesin dar gelecek kalbine . Patlamak isteyeceksin .
Beni kırdığın , üzdüğün zamanlara lanet edeceksin .

- Her şey için çok geç olacak ama Ö z l e y e c e k s i n ! (,

Aşk hakkında hiçbir şey bilmeyen küçük bir sürtük için beni terk edemezsin.

Her şeyi içine atarsın da , kendini atıcak bi yer bulamazsın .

En deli eden şey, sonsuza dek birini beklemektir. Senden uzaktan birini.”

“Ben sana duyduğum sevgiyi seninle birlikte olmadığım, seni hiç görmediğim günlerde bile içimde taşıyor olacağım.

Yapbozun KayboLan Son Parçası Gibisin.
Yerine Ne Koyarsam Koyayım DoLduramıyo BoşLuğunu AnLıyo Musun ?

Seni Seviyorum Diyene İnanma YoL Ver.

Beni En Son Bırakıp Gidende Beni Herşeyden Çok Severdi Boşver.


Gittiği Günden Beri Aynı HisLerim ,
- Evet , yaLan yok .
DeLiLer Gibi özLedim !  :$

"Yalnız sen olacaksın." demişti. Öyle de oldu yine yalnız´ ben oldum.
Sike Sike Bırakacaksınız Yakamı ;
MutLuLuğma EngeL OLmaya ÇaLışan Orosbu ÇocukLarıı . (;

Ankara Kızıyız Biz ;
Götüne kadar etek giymek yerine eşofmanLa pantoLonLa doLaşmayı tercih ederiz. Üstümüze strapLez yerine kısa koLLu giyer dışarı çıkarız 2 metre topukLuyLa yürümek için uğraşacağımız zamanı ayakkabıLarımızı bağLarken geçiririz.
Yeri geLirse saçLarımızı topuz yapıp baştan sağma dışarı çıkarız , Kardeş dedikLerimiz kavga ederken tırnağımız kırıLır diye seyretmek yerine , DövüLmeyi göze aLırız Sizin o çok övdüğünüz istanbuL cineLerini parmağımızda saLLarız , Bu arada Zengin ,tiqy piçine değiL
Tribün çocuğuna , S O K A K serserisine Aşığız


Erkeklere haksız diyemem. Gayet haklılar. Evet bir ilişkide her zaman kızlar hatalıdır. Her zaman biz yanlış yaparız. Çünkü; her zaman gereğinden fazla değer veririz. Biz daha çok üstüne düşer, daha çok merak eder, daha çok mesaj atarız. Karşımızdaki öküzün duygularının olduğunu düşünür, yanlış anlaşılmamak için kasıntı yaparız ve hep yanlış anlaşılırız. Konuşmak için uykumuzdan fedakarlık ederiz. Sadece ona güzel görünmek için elimizden geleni yaparız. Yalan söylemeyiz ve o varken diğer erkekler umrumuzda olmaz. Ve haklısınız beyler böyle olduğumuz için çok hatalıyız. Çok yanlış yapıyoruz, çok. !!





Aniden gelen ağlama hissi, çok piçsin.

Bazen attığım mesajlara cevap vermesini istemiyorum. Çünkü verdiği cevaplar sanki beni kırmak için özenle seçilmiş cümleler topluluğu gibi.


 "Artık sevmiyor seni." dedi, sustum. Susmalıydım. Çünkü ölüler konuşmaz.

''Tamam çok güzel değildim ama sevmiştim seni'' demicem lan. Sen sanki pek bir boka benziyordun. Mala bak. Bir de beni beğenmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder