KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

12 Ağustos 2011 Cuma

Aşk Nickleri 2012

Aşk Nickleri 2012 Aşk Nickleri ,Aşk Sözleri 2012-Aşk Mesajları 2012








♥El olur Yar

Yar olur El;

Beni YAR(IN) degil DUA(N) eyle!





♥Bir Lâ Çek GözLerine Benden bAşkasını amâ oLsun!

Gördüğün herşey Aşk/Lâ sûret BuLsun.!





♥Ve Tanrı Aşk'ı Yarattı..

Günah İndi Yer Yüzüne .

Gökten Üç Elma Düştü "Yalan İhanet Ayrılık" .. `Afiyetle Yedik`







♥Dünya'nın neresinde olursan ol

bulunduğun yerde değil düşündüğüm yerdesin..







♥"Bir insanın akıllı olmasına birşey dediğimiz yok.

Aklını başkalarına ıspatlama çabasına girmesin yeter".







♥"Unutma sır gibi seversen eğer muradın gerçekleşir.

Çünkü tohum toprağa gizlenirse yeşerir."











♥� Gerçekler hayal değildir ama hayaller gerçek olabilir..''









♥Yalanla 'iletişim' kurmak ve yalanı 'yutturmak' bir başarı değildir.

Sadece yenilginin ertelenmesidir.









♥Ne Kötüdür insanın aklıyla yüreği arasında çaresiz kalması..

Ne kötüdür an kadar yakın bi asır kadar uzak olması..

Ve bilir misin ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması..

' Ben ' deyip susması ' Sen ' deyip ağlamaklı kalması..









♥Aklima sigdiramiyorum artik benligimi neydim ben ?

neden boyle oldu ?

Aslinda sevilmeyi hak etmedim ben

H a k / e t m e d i m ..





♥Sahi sarkıntılığa girer mi acaba



Ayrılırken gözlerimin sana sulanması . . .







♥Gecenin en karanlik yerindeyim.

Bir sigara atesinin aydinlattigi kadar isin bile olsan

YINE DE(!) istiyorum seni..







♥Düşme eğilimi illa aşağı doğru gitmek degildir;

yeterince tepe taklak olmuşsan yukarı doğru düşmeyide başarabilirsin...







♥Mutluluk nedir?

Bir tabak irmik çorbası yatacak bir yer ve acısı olmayan bir vücut.

Bu bile çoktur...





♥En ummadık anda seni yaşamalıyım.

Sen sarmalısın ruhumu.

Önce dudaklarımdan inmelisin

Sonra kalbinle yayılmalısın bana..







♥Kayboldum.

Yolumu bulamıyorum..

Sana rastladım.

Kaderimsin benim..

Yolum sana düştü

bana geçiş var mı?









♥''Seni seviyorum''dedi.

Bu saatten sonra ne degisir? dedim.

'Sende soylersen cok sey degisir' dedi..

Sustum







♥Attığın tüm zarLar kaybettirdi bana..

Hani sen benim

DÜŞ-EŞİMDİN !









♥''Bir şey ister misin diye sordum güldü.o'nu öldürdüm.

Yüzünde hep o gülüş kalsın istedim.

Bu elbette beni katil yapmazdı.''







♥Kapat(a)madım kapılarımı sana sıkışacak diye parmakların�

� gitme � dedimse nefsi müdafaaydı bu sadece�







♥Söylediğin her yalandan sonra "keşke hep çocuk kalsaydım" deme.

Çünkü sölediğin her yalanda

yeterince küçüldün zaten gözümde.







♥Zaman yetebilirmi sabırla inşa ettiğim masum hayalimi yıkmaya ...

Asla !

Sabrımın en güzel yanı başlangıcım sen sonum sen ...











♥Özleyince anılarımdan çalmaktayım

Düşlerime çalmaktayım anılarımdan..

Onlardan bir yakınan yok da

Hırsızlar yakınıyor çaldıklarımdan.







♥Aklın yoksa yandın

Kalbin yoksa;

o zaman zaten yoksun ki.!







♥Çirkin değilsin SEN

çirkin görünmek istiyorsun

güzelliği tarif için...







♥Açtığın yaralara 'Zaman' sürdüm

bekliyorum..







♥- Kimsem yok dedi

+ Ben Varım ya dedim

- 2'miz 1'iz ya dedi

+ Birdaha sevdim !..







♥Hayatımda hiç basit cümle kurmadım ama

"seni seviyorum".

Bu kadar basit!









♥Ey uzaklaştıkça gönlüme yaklaşan sevgili..Bir ah etsem duyarmısın feryad-ı kalbimi?..Ben ıraklarda suskun

bir mevlevi..Sen ise kalbimin Aşk-ı Kıyameti...



♥Mut lu luk . ? Hayatıma uğramayan 3 heceden ibaretsin ..







♥Bir erkegin gözyasi gülüsünden cok daha tatlidir. Cünkü her gülüsün altinda bir ihanet saklidir.



♥Gamzelerini özledim mesela. Güldüğün zaman bütün acılarımı içine sakladığım, yanağındaki o küçük çukurları işte..







♥Var mı Aşktan öte?

Varsa sen söyle...





♥Tenine dokunabilmek mi? Hâşa! Gözüm göz menziline girsin yeter.. Hadi düş düşlerime.. Tutmayana "aşk" olsun..





♥Seni Ömr'üme Hayr die Düşüren Rabbim'e Şükürler olsun ..







♥Zahmet etmeseydin sevgilim;ben ecelimle paşa

paşa ölürdüm!





♥Olmayan bir sevgiliyi inatla beklemek ; utandırmaktır aşkı...







♥Çok tehlikeli yerdeler,sana dair sustuğum cümleler.Dilimin ucundalar tamda ucunda�.





♥Söz bitti bir süre sukut en iyisi olacak belkide..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder