KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

5 Ekim 2010 Salı

Dehşet Nickleri

√ WεLcomε to my worLd!! I'am thε bε$t, aLayına rε$t.!

√ ağLaT ßeNi SaNaDa Bu YaKı$ıR, iNSaN ßu eLßet ßuNaDa aLı$ıR, 'BeLa' oLDuN ZaTeN Ba$ıMa, GiT GiDi$iN aSLıNDa ßeniM KuRTuLu$uMDuR..

√ Kabadayılıkta Yoktur Gözümüz; Dalımızı Kıranın Ağacını Kökünden Sökeriz...!!

seni seviyorum diyen dillere değil,senin için ağlayan gözlere inan...

√ `` ßitti `` die uzuLme,`` ya$andi `` die Sevin...

√ InsanLarın Yaptığı Sahte Paraların Sayısı Kadar , Paranın da Sahte Yaptığı Insanlar Vardır...

şimdi daha iyi anlıyorum ki,nefes almak değilmiş,yaşamak.ateşlerde yanmak gibi bişey,seni severken sensiz olmak...

gülü gülene,sevgiyi bilene, nefreti hakedene,kalbi taşıyabilene vermeli...

HaYaT DédiLér OnunLa Olmaq Dédİm UmuT DédiLér Onu Dü$üNméq DédiM Ölméq DédiLér OndaN AyrıLmaq DédiM 'O' Kim DédiLér SENİ SöLédiM!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder