KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

3 Eylül 2010 Cuma

Dostluk Nickleri

Kucaklamaya kollarının yetmeyeceği bir ağaç bir tohumla başlar, en uzun yolculuklar küçük bir adımla, gerçek dostluklar ise küçük bir tebessümle başlar...

Her zaman yenik düştük esiri olduk anlamsız koşuşturmaların ama birkez adını yüreğimize yazdığımız dostlarımızı hiç mi hiç unutmadık.

Senle ben doğu batı ama dünya yuvarlak. Yollar kavuşmak için vardır, birgün bir yerlerde mutlaka tekrar buluşuruz arkadaş...

Gün gelir birgün yanlız kalırsan, akıverirse iki damla gözyaşı gözünden, canlanırsa anıların birden bire beni hatırla...

Arkadaşlar 3 çeşittir, biri peynir-ekmek gibidir her gün ararsın, biri ilaç gibidir arada bir ararsın, biri de mikroptur sen aramazsın o seni bulur...

Hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk göz bebeğinin kadar yakın olsun, umutların gerçek, gerçek mutlulukların sonsuz olsun.

Kendini mutsuz hissettiğinde kalbini dinle, çünkü sen kalbin kadar temiz ve güzellikleri hakeden birisin tüm güzellikler seninle olsun.

Her rüzgar savuracak bir toz bulur, her hayal yaşanacak bir can bulur, her düş gerçekleşecek bir umut bulur. Unutma bulunmayan tek şey senin gibi bir dosttur.

Gökyüzünde her dostluk için bir melek yaşarmıs, o dostluklar bozulunca melekler ağlarmış, sana söz birtanem bizim meleğimiz hiç ağlamayacak.

Hakiki arkadaşlık sıhhatten farksızdır, kıymeti ancak elden gittikten sonra anlaşılır.

Bir dostum vardı ateşler arasında kalmiştı, bir silah verdim eline kendini vursun diye ilk kurşunu bana sıktı.

Gül kurusu akşamlarda, dost hasretlikleri yaşadik, belki yeri geldi ayriliklara ağladik, ama kalbimize koyduğumuz doslarimizi asla unutmadik inadina yaşadik!!

Dünyanın dört bir yanında dostlarım var. Dostlar ki bir selam yollamamışlar, dostlar ki selamlarını almamışmıyım. Yine dünyanın dört bir yanında dostlarım var dostlar ki kanıma susamışlar, kanlarına susamışım.

Her şeyin yenisi, dostun eskisi makbuldur.

Yüreğine bir gül yolluyorum, gülüşlerimden. Sesi sevdadır suskunluğun, suskunluğuna sevdalandığım dost. Yüreğinin gülüşlerinde sakla beni.

Gönül ne içki ister ne meyhane, gönül bir dost ister içki bahane...

Dost dediğin çay gibi olmalı. Şekeri ne eksik ne fazla, içine bir tat birakmalı bazen acı, bazen tatlı, ama hep ihtiyaç duymalı.

Paylaşmanın asaletini hiçbir zaman bencilliğin çirkinliğine tercih etme ve öyle bir arkadaş seç ki sen onun için ölümü düşünürken, o senin için çoktan ölmüş olsun...

Sen umudum, vazgeçilmez tutkum, dünüm, bugünüm, yarınımsın... Ama en önemlisi "Biricik Arkadaşımsın"

Sen gülerken yanındakiler güler, ama ağlarken yalnız ağlarsın... Onun için öyle bir ağaca yaslan ki kırılmasın, öyle bir dost edin ki sen ağlayınca arkasını dönüp gitmesin...

Sen beni unumatmak istesen de ben unutturmayacağım, ben seni unutmak istesem de unutamayacağım Can Dostum

Gönüller birdir vücutlar ayrı olsa da. Dostluk bitmez dostluk abidesi yıkılsa da. Unutmayız dost uzakta olsa da hatta dost bizi unutsa da.

Bir dost yüzüne ihtiyaç duyduğunda başını kaldir ve gökyüzüne bak... Gündüzleri bulutların, geceleri yıldızların arkasından gülümsüyor olacağım...

Ürkek başladığımız şeyler gün olup vazgeçilmez olunca, bir bakışta sevgiyi yakalıyorsak, kendimizi güçlü, coşkulu, tutkulu hissediyorsak desene arkadaşım biz dostuz.

Dostluk, güzellik ve sevgi kavramlarının sözlük anlamlarını değistirmek mümkün olsaydi ben senin isminle değistirmek isterdim.

Birgün ıslak sokaklar boyu dostluğu ararsan, bir dağ eteğinde bir deniz kenarında, gözlerinden yaşlar akarsa, uzat bana elini, ben senin yanında olacağım.

Açık kalple konuşan düşman, içten pazarlıklı dosttan daha iyidir.

Dostluk dallarda goncadır, dostluk sıirattan incedir, dostluk herşeyden öncedir. Sönmesin muhabbetin közü, merhabadır dostun sözü. Ey dost yürektesin...

Dost bazen minik bir kuş, bazen var olmayan bir sevgili bazen de saksıda bir çiçektir. Ama asıl dost seni senden çok sevendir.

Lafla değil, yürekle bağlılıktır dostluk. Yalnız anlarda, yalnız olmadığını bilmektir "dostluk"

Dostluk sessizliği yaşayıp saatlerce sıkılmamaktır. Kötü anlarda bile avutan, dinleyen, güldürendir.

Dostluk gece yarısı arayıp, hiç üşenmeden acılabilmektir, acıda mutlulukta sığınılacak en sıcak limandır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder