KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

23 Eylül 2010 Perşembe

Aldatma Sözleri 2011

Şimdi Gidiyorum hayatından Sana Hayatında boL İhanetLi ve Mutluluktan Mharum Bir gelecek bırakıyorum Bye..

hadi gel desen artık geç olmaz desende artık kalbim kaldırmaz seni seni benden seven varsa Beni Aldattığın Kişi benim gibi senden nefret etsin!

yok oluyorum artık bırakıyorum dünyayı sayende ihanetinle gidiyorum buralardan sevgilim..

yaLnızlıkların içinde sadece bir cümle oldum ihanetinde son nokta oldum…

Bana hayattaki tek gerçek gösterebilceğin şey ihanetinmiş bundan başka bişey görmedim sende..

hadi git yeni aşklara bırak artık beni sevme bir daha ihanetinle mutluluklar diliyorum sana..

birleşen ellerimizin ayrılmasındaki tek suçlu sen ve duyguların…

duygularını yöneltmeyi bilmiyorsan sevme beni Şıp Sevdi Bu Ayrılık ihanetinin bedeLi..

geceyi Çizdim hayatıma karanLık yalnız kimsesiz sevgisizim artık kendim için yaşamayı öğredim sayende..

benim gözlerimin Sıcaklığını bulamayacaksın hiç bir bakışda ellerini ısıtmıcak hic bir el, benim gibi okşamıcak gözlerini hiç bir göz hadi şimdi defol hayatımdan..

ben Seninle bütünleşmedimki ihanetinle dağılayım buda bir rüzgar esti gecti derim geleceğime doğru ilerlerim şimdi sana By diyorum…

ihanet etme ihanete uğrama, Sonra Neden Diye Sorma!

Sadece erkekler aldatır diyorsanız yanılıyorsunuz araştırmalar kadınlarında erkeklere göre aldatma düzeyinin yüksek olduğunu ortaya koymuştur..Nedenlerine gelince:
Aldatma düşüncesi bile tüylerimizi diken diken ederken bunun eyleme dönüşmesi kimi zaman kaçınılmaz oluyor. Eşinden / sevgilisinden ilgi görmeyen kadının gözleri dışarıda gezmeye başlıyor ve aradığı sevgiyi / ilgiyi yakaladığı anda kendini kaybedebiliyor.
İşte kadınların aldatma sebepleri:
Aslında beni hiç sevmemişâ€¦
Meğer beni aldatıyormuş!
Son zamanlarda bana kötü davranıyordu.

Uluslararasi ölçekte bir kadin arastirmasi yapan sosyolog, dünyanin çesitli ülkelerinde kadinlara bir soru sormus.
Kocanizi baska bir kadinla yakalarsaniz ne yaparsiniz???
Soruya ülkelere göre verilen yanitlar ise söyle olmus:
Isveçli : Neyimi begenmedigini sorarim.
Rus : Evi terk ederim.
Fransiz : Sesimi çikarmam, sevgilime gider beni teselli etmesini isterim.
Italyan : Kadini vururum.
Ispanyol: Kocami vururum.
Yunanli : Her ikisini de vururum.
Türk : Benim kocam yapmaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder