KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

25 Ağustos 2010 Çarşamba

Özlem Nickleri

Özlem Nickleri Özlem Msn Nickleri

Ask dedigin, dudaklarda kahkaha degil, gözlerde yastir. Maksat sevgili ugruna ölmek degil, ugruna ölecek sevgili bulmaktir..

Dün Çiçekçinin önünden geçerken bir gül gördüm.Dünyanin en güzeliyim diye haykiriyordu.Ogülü aldim.Ama en güzel oldu?u Yçyn de?ilde seni görüp utansin diye

Seni bulmaktan önce aramak isterim, Seni sevmekten önce anlamak isterim, Seni bir yasam boyu bitirmek degil, sana hep yeniden baslamak isterim..

Ilik bir rüzgar esti buradan, nerden geldigini bilemedim nereye gidiyorsun dedim özlenen herseye dedi. Benimde aklima sen geldin çünkü özlenen sendin.

Ben kurak topraklara inat yesermis bi cicegim biliyorum ki bir gun baharlar tum guzelligiyle gelecek ve sen yagmur olacaksin.

Mutluluk, mesafeleri uzak da olsa baglar, yalnizlik sensizlik olunca gülen gözler aglar, senin adini duyunca yikilir karsimda tüm siradaglar

Duyguydu yillarca bozdurup harcadigimiz, sevgiydi gölgelerimizi kiskandigimiz, kaderdi pençesinden kurtulamadigimiz, mutluluktu tadina doyamadigimiz asktan da öte bir seydi adini koyamadigimiz.

Hüzünlü bir sonbahar aksami buruk bir yagmur tanesi olsam saçinin teline usulca süzülsem yüregine akmak istesem beni yüregine alir misin?

Yeryüzünde her askin gökyüzünde bir melegi varmis. Yeryüzünde biten her ask için gökyüzünde bir melek aglarmis. Sana söz bizim melegimiz hiç aglamayacak..

Basini gögsüme yasladiginda tek bir düsmanim vardir, geçip giden zaman.

Bir gül olmak isterdim, dalimdan koptugum an yalniz senin için kopayim ve yalniz senin avuçlarinda solayim diye bitanem.
Birgün gülen gözlerle bana geleceksin .Bana ben mi dünya mi diye soracaksin ben tabiki dünya diyecegim ve sen küsüp gideceksin , bilmesinki bütün dünyam sensin gülüm.

Denizlerden kagit, yosunlardan kalem yaptim, her yere seni seviyorum yazdim, ama sen aptalsin, inandin, çünki ben seni sevmedim, sana taptim.

Yasamak özlemsiz, Özlem sevgisiz, Sevgide sensiz olmaz. Unutma sevmek daima beraber olmak degildir. Sensizken seninle olmaktir.

*Sanmaki yerin dolacak,senden başkası benim olacak!Ne bana senin gibi bir sevgili,nede seni benim kadar çok seven olacak…

*Herkes sever ama aşık olamaz ben seni sevmedim taptım…

*SENİ SEWDİGİM KADAR ALLAH SEWSEYDİM PEYGARBER OLURDUM

*Karanlık geceri sırdaş buldum kendime seni hep onlara şikayet ettim sensizliği yorgan gibi örtüp üstüKaranlık geceleri sırdaş buldum kendime seni hep onlara şikayet ettim sensizliği yorgan gibi örtüp üstüme sana bile çaktırmadan seni sevdim…
me sana bile çaktırmadan seni sevdim…

*dun çiçeklerin önunden gecerken bır gul gordum dunyanın enguzel gülü benım dıye haykırıyordu o gulu aldım fakat guzel oldugu için değil seni görüp utansın diye

*AY YILDIZLARA MUTLULUK FISILDARKEN GÖKYÜZÜ SEVGYYSNY YERYÜZÜYLE PAYLA?IRKEN BEN SANA BYR PARÇA MUTLULUK YOLLUYORUM YÇYNDEKY UMUT ÇYÇEKLERY SOLMASIN DYYE…

*OMRUME YETECEK BiR ASK ARARKEN SENi BULDUM, SiMDiYSE ASKIMA YETECEK BiR OMUR ARIYORUM, CUNKU SENi COK SEViYORUM

*Ne varsa aradygim bilki sende bulmusum, Senden öncesi yoktu seninle var olmusum, Sende bütün umutlar sende bütün özlemler, Beni sende arama ben artik senin olmusum

*Keşke yalnızlığım kadar yanımda olsaydın Onunla paylaştıklarımı seninle paylaşsaydım Keşke senin adın yalnızlık olsaydı ve ben hep yalnız kalsaydım

**Bir gül yetiştirdim adını aşk koydum kopardılar, bir gül daha yetiştirdim adını sevgi koydum kopardılar, son bir gül daha yetiştirdim adını ayrılık koydum onu herşeye rağmen yaşatıyorlar

*sen gullere ozenme, guller sana ozensin Uzme tatli canini sen gullerdende guzelsin sevgi kadar masum sevilecek kadar ozelsin, sen birtanesin herseye bedelsin…

“«-(¯¥¯)-«ηє sєη υмяυм∂αѕıη ηє ∂є вαşкαѕı ѕєνmιуσяυm Sєηι αηℓα∂ıη мı aşкıѕı؟؟«-(¯¥¯)-«η σ α$к ησ…”

“SaNMaki HaLa SeViYoRuM SaNMaki HaLa ÖzLüyorum Sad€c€ KuLaqınaa $u iki keLim€yi FısıLdamak İstiyorum…”

mart kedisiyim cnm bişiler istiyo gibi şeler de olsa daha gzl olurmuş”

“- £sкi Ƒoto ‘ Lαя qißysiη tαTLı Αmα єSкiiiiiiSiiηηη….!”

“!sTisnaYı ßozan TeK KaiDeyim !!!”

“ne her şeyim ne hiçim altı üstü bir picim”

“kötülük diye bişe olmasaydı cehennem de olmazdı eger beni hala sevseydin bu can ugruna fedaydı”

> özℓє∂ιм ѕєηι вιятαηєм!

> ѕєѕιηι ∂υумαуı özℓє∂ιм!

> ѕєѕιηι ∂υумαѕαη вιℓє α∂ıмı ѕöуℓємєηι özℓє∂ιм!

> нєяzαмαη ∂υуαмα∂ιgιмιz σ тσρяαк кσкυѕυ вυ zαмαη∂α αяαηαη gєяçєк ѕєνgιℓєя gιвι уαgмυя αякαѕιη∂α ѕαкℓι σℓαη тσρяαк кσкυѕυ gιвι σятαуα çιкѕα кєѕкє…

> вιя güη вιя ѕєν∂α çαℓαя кαριηιzι… ѕαѕιяιяѕιηιz, вєкℓємιуσяѕυηυz∂υя… вυ güηє кα∂αя gєℓєη ѕєνgιℓєяє нєρ мιѕαƒιя σℓαяαк вαкмιѕѕιηιz∂ιя… αη¢αк, вυ ѕєνgι αѕктαη öтє σℓαяαк уєяιηι αℓιя gözℓєяιηιz∂єη кαℓвιηιzє !

> вєкℓємєк güzєℓ∂ιя ∂öηє¢єкѕє єğєя вєкℓєηєη…. özℓємєк güzєℓ∂ιя özℓüуσяѕα єğєя özℓєηєη..

> вιяαz вυяυк вιя ∂υуgυ уüкℓєηιяѕє уüяєğιηє gözℓєяιη zαмαη zαмαη тαкıℓıяѕα υzαкℓαяα кυℓαкℓαяıη αηѕızıη çıηℓαяѕα вιℓкι вιя уєяℓєя∂є ∂єℓι¢є özℓєηιуσяѕυη.

> уαşαмαк özℓємѕιz, özℓєм ѕєνgιѕιz, ѕєνgι∂є ѕєηѕιz σℓмαz… υηυтмα ѕєνмєк ∂αιмα вєяαвєя σℓмαк ∂єğιℓ∂ιя. ѕєη уσккєη вιℓє ѕєηι σ уüяєктє уαşαтαвιℓмєктιя..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder