KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

25 Ağustos 2010 Çarşamba

Özlem Nickleri

Özlem Nickleri
*Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..

*Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba

*ßana okuLda 1 SaaTin 60 Dakika oLduğunu öğReTTiLer, 1 DakikaNıN Da 60 Saniye oLduğunu öğReTTiLer ama,SenSiz ßiR Dakikanın sonSuza Dek SüRDüğünü öğReTmeDiLer

*BuGüNü yaşıyorsam yarının seni bana getireceğine inandığım içindir….

*Bu gün bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında, Eğer ki bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir yada tam karşısında…

*Hayatta üc seyi sevdim: Seni; Kalbimi; Ümit etmeyi… Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye…

*GüLmek Için Mutlu Olmayı Bekleme, Belki Mutluluk GüLüŞüNde Saklıdır, sakın Ağlayım Deme Bilki Biryerlerde Senin Bir Tek GüLüŞüN Için Yaşıyan Vardır….

*Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam. Rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA ENGEL OLAMAM..

*Saklarmısın beni göz bebeklerinin haznesinde, mahşere kadar güneşim ayım olurmusun, gökyüzünde usulca damlarmısın yüreğime ve sonsuza dek benim vazgeçilmezim olurmusun ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder