KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

12 Ağustos 2010 Perşembe

İsyankar Sözler

GEL ISYANIM OL GEL GÜNAHIM OL NE GELIRSE GELSIN BASIMA SONUNDA SEBEB YETERKI SE OL BIRICIGIMMMM

HERGUN YOKLUGUNDA BIR CAN VERIYORUM, VARLIGINA DUA, YOKLUGUNA ISYAN EDIYORUM. UZAKLARA DUSSEDE YOLUM OLUM OLSADA SONUM BILKI SENI CANIMDAN COK SEVECEGIM!

biz deli rüzgarların deli dalgaların adamıyız sevdikmi destan kızdımmı KATLİAM OLURUZ

hasretin acıya boğmşsa beni ; gelmezsen unutmak hakkım değil mi?

SEVGIMIZI ELIMIZDEN ALANLARA KOLUMUZA JILET ATIRANLARA KADEHI ELIMIZE TUTUSTURANLARA ISYANIM ALLAHA DEYIL TUM ALLAHSIZLARA

sana seni anlatamam isyan edersin aşkı tekrar istemem ziyan edersin seninle vardım seninle soldum bir varlığım yokki muradım olsun:!!!!

Yağmurdan Sonra Büyürmüş Başak Sevgiler Zamanla Olgunlaşırmış…Birgün Gözlerimin İçine Bak Anlarsın Õlüler Niçin Yaşarmış..!

SENİ SENİNLE SEVMEME ENGEL OLDUN AMA BENSENİ SENSİZDE SEVEBİLİYORUM BUNADA ENGEL OLABİLECEKMİSİN

3 KURUŞLUK İNSANA 5 KURUŞLUK DEGER VERİRSEN KALAN 2 KURUŞADA SENİ SATAR

Sevdim De Ne Oldu? EFES Pilsen Zengin Oldu

ağlamak isyansa her gün ağlıyorum, gülmek bir oyunsa o oyunu hiç bilmiyorum, sevmek suçsa beni affetme çünkü seni her şeyden çok seviyorum aşkımmm

biR güN bENdEN AYRILIRSAN SANMAki ARdINdAN AĞIT YAKARIM düNYAYA biR pEMbE gözLÜk TAKIP SANA ŞU LANET SÕZLERİ YAĞdIRIRIM… EVKENdiğiN kiŞi AZRAiL, dAMATLIğIN KEFEN, KURdUğUN YUVA MEZARIN OLSUN…

adı var kendi yoklardan bıktık adı var kendi yoksa bende yokum

ecelle sözlü ölümle nişanlıyım tesadüfen doğdum yaşamak zorundayım alayına isyan kralına ölüm

Allaha sitem etme günahkar olursun her güzele gönül verme isyankar olursun

iSYAN eTMe GökYÜzü Benim Kadar Ağlayamazsın

Bir ses beklemek senden. Soluk beklemek. Suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım. Hiç bu kadar uzun susmadın sevdiğim. Hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere, gözlerimi götürmeden yanında! isyankar gecelerin isyankarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder