KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

2 Ağustos 2010 Pazartesi

Acımasız Nickler

beN Ne fünYeSi çekiLmiŞ eL bombasıyıM ne de diNamiT BeN yeRin aLtıNa

qisLenmiŞ maYıNım üsTüme baSaNııı PATLATIRIMM..

biR waRmışş ..Bir YoqmuŞş..BuqüN waRmısh..YaRın yoq oLmuşş..
Hani hérkés dér ya iLérdé ßunLarı hatırLayıp qüLécéksin,, dié ßir ték ßu

doqruymu$.. $imdi sana qüLüp qéçiyorum.!! ” MutLuyum ” ordan anLadım.!!!

ßén qüLLérimi SoLdurdum Sén Papadyana İi ßak..!

Hic1$é SöLémé Hic1$é Yapma. Nédén Mi? Cünkü ßén ÖLé Yapıorum..!

Hayatın en acımasız şartlarında bile yüzümüzden bedava tebessümü eksik etmedik biz insanları insan olduğu için sevdık…

aLışdımmı snsizLié? unuddmmu s0r ? **hr LaFn s0nu yiné snN haß3rn ! x((

”Hep İçiNe ataN , hç bişei kafasıNa taKmıyo Gibi görüNen , MutLuLuk roLü oyNayaN kız , artK roLüNü İyi oynayaMıyoR”



Efkarlıyım bu gün yine gurbet elde akşam oldu içip küstüm kaderime ayrılık oldu.

Anam yokki derdimi bilsin bacım yokki gözyaşımı silsin hasta düştüm gurbet elde yanlızım şimdi !!

Seninle başladığına inandığım bir hayatı,sen olmadan nasıl yaşarımmm…

Bir kar tanesi kadar beyaz ol ama ; onun kadar soğuk olma bitanem…

DENIZ YA KUDURMALI YA DURULMALI,HANCER YA SONUNA KADAR SAPLANMALI YA KININDA DURMALI.

SEVECEKSE INSAN YA OLUMUNE SEVMELI,YADA HIC.


Bugün senin için bir Kurban Kestim HaLa akıyor ve acıyor BiLekLerim.!!

Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum..


GULLER ARASINDA BIR DIKEN KIRIK MASADA ICKI ICEN AZAB OLMUS GÖNLÜ ESRAR CEKEN

NEREDE BIR MUSLUMCU GÖRÜRSEN BENI HATIRLA!

1 yorum: