KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

2 Ağustos 2010 Pazartesi

Acımasız Nickler

ben seni ezerim üstüne yerim olmadı döverim

aşk eski bir yalansa en büyük yalan sensin

Anlıyorum derdini öldüreceksin beni babam çıkarsa görürsün gününü…

….GÜZELLİĞİN ONDA BİRİ MAKYAJLA ONDA DOKUZU İSE SABAH NASIL KALKTIĞINLA İLGİLİDİR….

azrail canımı almaya geldi benim yaşamadığımı öğrenince sinirlendi ve senin peşine düştü haberin olsun

Sn Bni Öyle Bir Hale Getirdinki Dostlarm Bile Bana Güldü. Bn Sni Öyle Bir Hale Getireceğimki Düşmanlarn Bile Snin İçin Ağlayacak.

sEnİ sEVeRkEn GÖnlÜMü öZLmEk bU kDAr ZO r işTEa ama SEn bunu ENGELLeRSİn KNNKkAAA

»-(¯`v´¯)”» Seni sordum sokak lambalarına; bekleme boşa gelmez dediler.Boynumu büküpte baktım onlara, halime bakıp zavallı dediler.” (¯`v´¯)-(D_u-Y_g-u)

»-(¯`v´¯)-»3 YanLısın 1 Doqruyu Götürdüqü Şu AptaL Hayatta Ték Doqrum Kéndimim ALayınız GéLsé Götürémézsiniz»-(¯`v´¯)-(D_u-Y_g-u)

sana güvenmiyorum artık anlasana oyuncağın değilim gözüme perdeler indi senle yazık artık aşkta kör değilim……

ben gideni değil giden beni kaybetmiştir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder