KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

19 Temmuz 2010 Pazartesi

Manyak Nickler

[c=#B50427][b] KaLßi oLmaYanLar KaLß KıRıOoO ıSté CaNımı En Coq ßu YaKıOoO ~~[/b][/c=#0C0C0C]

[c=#B50427][b] ßaZén GözLér VarDır SözLéri anLatıR ~~(L)[/b][/c=#0C0C0C]

anLaT hadi bana yaLanLarını .. bana oynadığın oyunlarını .. anLat Hadi durma hazırm ben buna.. peki sen hazr mısın karşma çkmaya?

[c=#B50427][b] ♪ віг şαгκι σldυи dіlімdε вικмαdαи ѕöчlεdіqім . . .[/b][/c=#0C0C0C]

DéniZi SéwioSan DaLqaLarını Da SéwicékSin SéwiLmék iStioSan OnCé SéwméYi ßiLécékSin !!~

ınSanLar VardıR SéwGıNın En YucéSıné Layık ınSanLar VardıR SéwGının En YucéSını VérSén Dé aSaqıLıktıR ~

oYunu ßén ßozmaDım oYun ZaTén ßozuqDu !! ~~

VérDiqim Déqér SadaKam oLsun SatıLmıSs ßenLiqiné…

[b] Doqan Hér Gunun SaßahınDa,İcimDé GözLérını GöréßıLméq aSkı oLmaSa iNaN HicßiséYé DéymézDi “YaSamaK” [/b][c=#C60000]♥[/c]

Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama,Biri için dünyalar kadar önemlisin

Güneşin doğduğu da bir gerçek batdığı da… Kalbimin atdığı da bir gerçek, günün bitdiği de… Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek…

Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, Öldüm, iş işten geçti, dediler…

sensizliği dinlemek sessizliği dinlemekten zor ama en zoru sensizliğin sessizliğini dinlemek …

dusunki ben yagmur damlasiyim yere dustummu dagilirim dusunki ben bir kar tanesiyim gunesi gordummu eririm dusunki sen benimsin gittinmi olurum

Madem yaşamak güzel ben niçin aglıyorum seni sevmek suç ise cezamı çekiyorum

€limde Bir Kitap Sayfası İsTe Hayat, Tek Tek Çeviriyorum Hepsi Bayat..!!

“Senı SewıoRm” CumLemın GızLı oZneSıSın <3<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder