KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

28 Temmuz 2010 Çarşamba

Etkileyici MSn Nickleri

Düşlerini düşleyerek yaşamak, senden nefret ediyorum derken seni sevmek, var olmayan ömrümün tamamını sana adamak, sonra göğsüne yaslanıp seni düşlemek ve sevmek kalbinin sonunu bilmeden içine bakarak

Ne varsa aradığım bilki sende bulmuşumSenden öncesi yoktu,seninle var olmuşumSende bütün umutlar,sende bütün duygularBeni sende arama,ben artık senin olmuşum


Bugün bir çiçekcinin önünden geçerken bir çiçek ben çok güzelim beni al diyordu Onu aldım ama güzel olduğu için değil seni gördüğünde utansın diye

Güller hep ellerinde açsın, ama dikenleri batmasınSevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasınMutluluk hep yüreğine dolsun,ama beni unutturmasın

Ne seni unutacak kadar zaman geçecekne de geçen zaman seni unutmaya yetecekbırakıp gittim diye unuttum sanmazaman alışmayı öğretir unutmayı ASLA

Ben seni Bir Kum Tanesine Adını Yazacak Kadar Değil Sahildeki Tüm Kum Tanelerine Adını Yazacak Kadar Çok Seviyorum

Depremle girdin gönlüme,fay hattı çizdin yüreğime,artçılar hala devam etmekte, özlenmektesin bitanem dokuz nokta dokuz şiddetinde

Sevgi sevilen kişiye sunulan bir armağandır kabul edilmesi ya da geri çevrilmesi önemli değil önemli olan sevginin sunulmuş olmasıdır

Tatlı biri var sevilmeye değer, güzel biri var görülmeye değer, iyi dostlar var özlenmeye değer, ama biri varki can vermeye değer!

Tutki ben bir yağmur damlasıyım toprağa düştümmü dağılırım, Düşünki ben bir kar tanesiyim suya değdiğim anda eririm, Anlaki sen benim canımsın seni kaybettimmi Ölürüm
Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkez derin uykudayken ben sana dalıyorum Uykular çok tatlı derler ben seni tadıyorum Onlar uykuya ben sana doyamıyorum

Papatyalar var karşımda sarı sarı Tıpkı sana benziyorlar Sarı saçlarını hatırlatır bana Yeşil yaprakları da gözlerini Gülüşün geliyor aklıma Tatlı tatlı bakışın, ve sen; Sen yokettin beni Sensizliğin içinde bırakıp gittin

Sevmiyorum seni deseydin keşke Ta başından bağrıma taş basar seni unutmaya çalışırdım hala oynuyorsun benle duygularımla Aşkımla yetmedimi çektiklerim Dahadamı çekeceğim kaderimdir diyeceğim seni hep Seveceğim ve bir gün senin yolunda öleceğim


Korku bilmeyen GÖNÜL korkmayı öğrendi(SENİ KAYBETMEK KORKUSU)Sevmeyi bilmeyen GÖNÜL sevmeyi öğrendi(SENİ İLK GÖRÜŞTE)Ama bu GÖNÜL tek bir şey öğrenemedi(SENİ UNUTMAYI)

Güneşi sevdiğini söylüyorsun güneş çıktığında perdeleri örtüyorsunRüzgarı sevdiğini söylüyorsun rüzgar çıktığında kapıları kapatıyorsunYağmuru sevdiğini söylüyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsunKorkuyorum çünkü beni sevdiğini söylüyorsun

O vefasız kalbin hissetmesede Sana bu şarkıyı dinleteceğim Bu aşkın uğruna ömrüm bitsede Sana sevmeyi öğreteceğim

Bütün dünyayı istediğim renge boyayıp,bu rengi insanlara bütün sevginle dağıt,kendini sevginin bir rengi diye tanıtçünkü senin varlığın sevgiye en güzel kanıt

İçinde öyle bir umut taşıki onu senden kimse alamasıngözlerin hep gülsünonuda kalbinde öyle bir saklaki gerçekten isteyen bulsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder