KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

19 Temmuz 2010 Pazartesi

Anneler Günü Nickleri

Fedakârlık, Sevgi, sabır ve güzellik ne demek tarif et derlerse; annem derdim canım annem seni bir gün değil her gün çok seviyorum. Anneler günün kutlu olsun canım annem

Yüreğindeki sınırsız Sevgi ve sabır için çok teşekkürler canım anneciğim… Anneler günün kutlu olsun!

Mesafeler uzak olsa da yüreğim hep seninle canım annem… Anneler günün kutlu olsun!

Çünkü aslında senin küçük bir kopyanım. Umarım senin kadar Sevgi dolu olurum, Anneler günün kutlu olsun canım annem…

Benim için her şeye katlanan her zaman yanımda olan değeri biçilemeyen dünyanın en güzel annesinin, anneler günü kutlu olsun…

Anneciğim, bir günümde değil her günümdesin. Annem olman dünyadaki en büyük şansım, iyi ki varsın. Seni çok seviyorum annem.

Sen hayatımın kutup yıldızı oldun. Nereye gidersem gideyim ışığının altında Sevginle uyudum. Doğru yolu buldum. Seni seviyorum annem.

Eğer bana gözlerinle değil de kalbinle bakmış olsaydın, seni ne kadar sevdiğimi çok iyi anlardın… Anneler günün kutlu olsun canım annem…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder