KÜFÜR ETMEK YASAKTIR

KÜFRETMEK YASAKTIR NİCKİNİZİ TIKLAYARAK ADINIZ YAZABILIRSINIZ

6 Haziran 2010 Pazar

Anlamli Msn Nickleri

Anlamlı msn nickleri, anlamlı nickler.. Siz ziyaretçilerimiz için derlenen aşk nickleri, aşk msn nickleri ile devam edelim.. Buyrun:

Keşke biLseydiN saNa karşı savaşMaNıN zor oLduğuNu ve saNa kıyaMadığıMı...Keşke biLseydiN seNi herkesteN kıskaNdığıMé:...

éLLér yansn éLLér kansn éLLér baksn gözLériné hakétmédn bu sévgimi yolun açık olsun bnszligi

hayat bir zamanlama meselesiymiş...benim saatim geri kalmış..şimdi yeniden, en baştan kuruyorum ve bazı şeyler için çok geç kaldığımı biliyorum..

unutmaq qerekıomus unutuLma pahasında..zaman deıLmıs qDenıı qTıRen..AsLnDaa zamnMı$ waaR oLannı qtüreen.

1séN dusuN 1bN hanqimiz tutMadıK éLLérimzDén...

AdıMı AnAmazSıN,YoLumA ÇıKamazsn,GnLdeN SevemeZsn SN,GeçMiŞi SiLeMzsN,GERÇEKTEN SEVEMEZSİN SEN...

Bana ait olduğunu hissedebilseydim keşke o zaman böyle sinirlenmez içim içimi yemez böyle ağlamaz böyle isyan etmezdim...

BiterSeN BiTerİm SanDıM,GeLmeZseN GiderSen Yenİ Bir GüNü GöreMem SandıM (U)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder